Zoek op kenteken:

vandaag 199 meldingen
laatste update: 21-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze FORD met kenteken: PJ-574-H de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide FORD rapport van PJ-574-H.

Schademelding maken voor PJ-574-H? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor PJ-574-H zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met PJ-574-H. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor PJ-574-H zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze FORD.

Wij hebben 73.118 FORD meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

FORD MUSTANG V6

Toegevoegd op: 29 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken PJ-574-H
Merk FORD
Model MUSTANG V6
Kleur Grijs
Bouwjaar 01-07-2011
Nieuwprijs € 67.094
Brandstof Benzine
Vermogen 224 kW / 305 PK
Importauto Ja
APK tot 30-11-2024

Motor en milieu

Vermogen 224 kW / 305 PK
Koppel Nm
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 3720cc
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot 262 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 15-11-2022 om 15:05
Aandachtspunt 1 Waarschuwingsinrichting controlesysteem bandenspanning geeft
APK goedgekeurd op: 03-11-2021 om 15:25
Aandachtspunt 1 Waarschuwingsinrichting controlesysteem bandenspanning geeft
APK goedgekeurd op: 24-11-2020 om 14:49
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
Aandachtspunt 2 Waarschuwingsinrichting controlesysteem bandenspanning geeft
APK goedgekeurd op: 13-11-2019 om 11:26
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 12-11-2018 om 10:43
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 3
Website Marktplaats.nl
Datum 10-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 29-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 16 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 19-08-2018
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken PJ-574-H Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hie

Mogelijk gevolg
Losgeraakte metaaldeeltjes kunnen de inzittende verwonden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 25.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.188.755
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.188.755
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.188.755
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.188.755
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hie

Mogelijk gevolg
Losgeraakte metaaldeeltjes kunnen de inzittende verwonden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 25.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.188.755
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hie

Mogelijk gevolg
Losgeraakte metaaldeeltjes kunnen de inzittende verwonden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 25.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.188.755
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hie

Mogelijk gevolg
Losgeraakte metaaldeeltjes kunnen de inzittende verwonden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 25.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.188.755
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hie

Mogelijk gevolg
Losgeraakte metaaldeeltjes kunnen de inzittende verwonden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 25.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.188.755
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hie

Mogelijk gevolg
Losgeraakte metaaldeeltjes kunnen de inzittende verwonden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 25.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.188.755
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hie

Mogelijk gevolg
Losgeraakte metaaldeeltjes kunnen de inzittende verwonden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 25.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij activeren van de passagiersairbag kan in de gasgenerator een te hoge druk worden opgebouwd. Hier

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.188.755

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van FORD MUSTANG V6 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 7.375
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte -
Voertuig breedte -
Voertuig hoogte -
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 158 mm
Spoorbreedte achter 159 mm
Massa rijklaar 1680 kg
Massa ledig voertuig 1580 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd -
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 01-07-2011
Eerste afgifte in Nederland 03-07-2017
Laatste tenaamstelling 17-10-2018
PJ-574-H
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport