Zoek op kenteken:

vandaag 286 meldingen
laatste update: 21-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze FORD met kenteken: N-677-PJ de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide FORD rapport van N-677-PJ.

Schademelding maken voor N-677-PJ? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor N-677-PJ zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met N-677-PJ. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor N-677-PJ zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze FORD.

Wij hebben 73.118 FORD meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

FORD MUSTANG MACH-E

Toegevoegd op: 29 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken N-677-PJ
Merk FORD
Model MUSTANG MACH-E
Kleur Grijs
Bouwjaar 27-12-2021
Nieuwprijs € 65.541
Brandstof Elektriciteit
0-100km/h 6,1 seconden
Transmissie 1 v., automaat
Importauto Nee
APK tot 27-12-2025

Motor en milieu

Vermogen kW / PK
Koppel Nm
Actieradius - km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

Resultaten
Geen aandachtspunten! In de periode van 27-12-2021 tot 21-11-2024 is dit voertuig nooit afgekeurd tijdens een RDW APK.

Internet geschiedenis

Vermelding 4
Website Marktplaats.nl
Datum 29-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 3
Website Marktplaats.nl
Datum 14-05-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 05-04-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 15-02-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken N-677-PJ Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De eCall-systeem werkt mogelijk niet juist.

Mogelijk gevolg
De eCall-systeem geeft mogelijk een onjuist voertuiglocatie aan de hulpdiensten door.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zorgt voor een software update.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.164
Terugroepactie 1
Omschrijving
De voorruit is mogelijk onvoldoende vastgelijmd aan het voertuig.

Mogelijk gevolg
Bij een frontale botsing is het mogelijk dat de voorruit los raakt van het voertuig, waardoor letselrisico toeneemt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 17.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
De voorruit is mogelijk onvoldoende vastgelijmd aan het voertuig.

Mogelijk gevolg
Bij een frontale botsing is het mogelijk dat de voorruit los raakt van het voertuig, waardoor letselrisico toeneemt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 17.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
De eCall-systeem werkt mogelijk niet juist.

Mogelijk gevolg
De eCall-systeem geeft mogelijk een onjuist voertuiglocatie aan de hulpdiensten door.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zorgt voor een software update.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.164
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het hoofdcontact van de hogevoltbatterij kan oververhit raken. Als gevolg van het contact verbreken.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 34.475
Terugroepactie 1
Omschrijving
De eCall-systeem werkt mogelijk niet juist.

Mogelijk gevolg
De eCall-systeem geeft mogelijk een onjuist voertuiglocatie aan de hulpdiensten door.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zorgt voor een software update.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.164
Terugroepactie 1
Omschrijving
De voorruit is mogelijk onvoldoende vastgelijmd aan het voertuig.

Mogelijk gevolg
Bij een frontale botsing is het mogelijk dat de voorruit los raakt van het voertuig, waardoor letselrisico toeneemt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 17.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het hoofdcontact van de hogevoltbatterij kan oververhit raken. Als gevolg van het contact verbreken.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 34.475
Terugroepactie 1
Omschrijving
De eCall-systeem werkt mogelijk niet juist.

Mogelijk gevolg
De eCall-systeem geeft mogelijk een onjuist voertuiglocatie aan de hulpdiensten door.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zorgt voor een software update.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.164
Terugroepactie 1
Omschrijving
De voorruit is mogelijk onvoldoende vastgelijmd aan het voertuig.

Mogelijk gevolg
Bij een frontale botsing is het mogelijk dat de voorruit los raakt van het voertuig, waardoor letselrisico toeneemt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 17.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het hoofdcontact van de hogevoltbatterij kan oververhit raken. Als gevolg van het contact verbreken.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 34.475
Terugroepactie 1
Omschrijving
De eCall-systeem werkt mogelijk niet juist.

Mogelijk gevolg
De eCall-systeem geeft mogelijk een onjuist voertuiglocatie aan de hulpdiensten door.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zorgt voor een software update.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.164
Terugroepactie 1
Omschrijving
De voorruit is mogelijk onvoldoende vastgelijmd aan het voertuig.

Mogelijk gevolg
Bij een frontale botsing is het mogelijk dat de voorruit los raakt van het voertuig, waardoor letselrisico toeneemt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 17.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het hoofdcontact van de hogevoltbatterij kan oververhit raken. Als gevolg van het contact verbreken.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 34.475
Terugroepactie 1
Omschrijving
De eCall-systeem werkt mogelijk niet juist.

Mogelijk gevolg
De eCall-systeem geeft mogelijk een onjuist voertuiglocatie aan de hulpdiensten door.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zorgt voor een software update.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.164
Terugroepactie 1
Omschrijving
De voorruit is mogelijk onvoldoende vastgelijmd aan het voertuig.

Mogelijk gevolg
Bij een frontale botsing is het mogelijk dat de voorruit los raakt van het voertuig, waardoor letselrisico toeneemt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 17.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het hoofdcontact van de hogevoltbatterij kan oververhit raken. Als gevolg van het contact verbreken.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 34.475
Terugroepactie 1
Omschrijving
De eCall-systeem werkt mogelijk niet juist.

Mogelijk gevolg
De eCall-systeem geeft mogelijk een onjuist voertuiglocatie aan de hulpdiensten door.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zorgt voor een software update.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.164
Terugroepactie 1
Omschrijving
De voorruit is mogelijk onvoldoende vastgelijmd aan het voertuig.

Mogelijk gevolg
Bij een frontale botsing is het mogelijk dat de voorruit los raakt van het voertuig, waardoor letselrisico toeneemt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 17.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het hoofdcontact van de hogevoltbatterij kan oververhit raken. Als gevolg van het contact verbreken.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 34.475
Terugroepactie 1
Omschrijving
In het hoofdrelais van de hoogspanningsaccu kan overgangsweerstand ontstaan. Als gevolg kan deze overhit raken, vast gaan zitten, niet meer schakelen of niet meer sluiten.

Mogelijk gevolg
Het voertuig kan bij een volgende keer gebruik niet meer gaan rijden, of, de aandrijving van het voertuig valt tijdens het rijden onverwacht uit.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt eerst geinformeerd en op een later moment bij beschikbaar komen van de nodige onderdelen uitgenodigd met een merkdealer een afspraak te maken voor het laten uitvoeren van de reparatie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 27.225

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4 mm
Voertuig breedte 1 mm
Voertuig hoogte 1 mm
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 162 mm
Spoorbreedte achter 163 mm
Massa rijklaar 2257 kg
Massa ledig voertuig 2157 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 750 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 27-12-2021
Eerste afgifte in Nederland 27-12-2021
Laatste tenaamstelling 02-11-2023
N-677-PJ
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport