Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze FORD met kenteken: N-677-PJ de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide FORD rapport van N-677-PJ.
Schademelding maken voor N-677-PJ? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor N-677-PJ zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met N-677-PJ. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor N-677-PJ zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze FORD.
Wij hebben 73.118 FORD meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(151.746)
- - PEUGEOT(83.022)
- - RENAULT(79.715)
- - OPEL(78.598)
- - FORD(73.118)
- - MERCEDES-BENZ(72.497)
- - BMW(68.037)
- - TOYOTA(66.318)
- - AUDI(55.140)
- - CITROEN(46.132)
- - VOLVO(45.851)
- - KIA(42.026)
- - FIAT(38.455)
- - HYUNDAI(32.692)
- - SEAT(30.388)
- - NISSAN(28.325)
- - SUZUKI(26.535)
- - SKODA(26.290)
- - MINI(19.487)
- - MAZDA(19.294)
- - MITSUBISHI(14.127)
- - DACIA(7.414)
- - LAND ROVER(7.360)
- - CHEVROLET(7.341)
- - HONDA(7.006)
- - PORSCHE(6.857)
- - TESLA(6.414)
- - ALFA ROMEO(6.126)
- - LYNK&CO(4.565)
- - DAIHATSU(4.189)
- - LEXUS(3.687)
- - JEEP(3.500)
- - SAAB(3.071)
- - JAGUAR(2.954)
- - MG(2.411)
- - SMART(2.313)
- - SUBARU(2.251)
- - DODGE(1.832)
- - IVECO(1.491)
- - BMW I(1.301)
FORD MUSTANG MACH-E
Algemene informatie
Kenteken | N-677-PJ |
Merk | FORD |
Model | MUSTANG MACH-E |
Kleur | Grijs |
Bouwjaar | 27-12-2021 |
Nieuwprijs | € 65.541 |
Brandstof | Elektriciteit |
0-100km/h | 6,1 seconden |
Transmissie | 1 v., automaat |
Importauto | Nee |
APK tot | 27-12-2025 |
Motor en milieu
Vermogen | kW / PK |
Koppel | Nm |
Actieradius | - km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten! In de periode van 27-12-2021 tot 21-11-2024 is dit voertuig nooit afgekeurd tijdens een RDW APK. |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 29-10-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 14-05-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 05-04-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 15-02-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken N-677-PJ | Ja |
Omschrijving De eCall-systeem werkt mogelijk niet juist. Mogelijk gevolg De eCall-systeem geeft mogelijk een onjuist voertuiglocatie aan de hulpdiensten door. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zorgt voor een software update. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 10.164 |
Omschrijving De voorruit is mogelijk onvoldoende vastgelijmd aan het voertuig. Mogelijk gevolg Bij een frontale botsing is het mogelijk dat de voorruit los raakt van het voertuig, waardoor letselrisico toeneemt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 17.857 |
Omschrijving De voorruit is mogelijk onvoldoende vastgelijmd aan het voertuig. Mogelijk gevolg Bij een frontale botsing is het mogelijk dat de voorruit los raakt van het voertuig, waardoor letselrisico toeneemt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 17.857 |
Omschrijving De eCall-systeem werkt mogelijk niet juist. Mogelijk gevolg De eCall-systeem geeft mogelijk een onjuist voertuiglocatie aan de hulpdiensten door. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zorgt voor een software update. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 10.164 |
Omschrijving Het hoofdcontact van de hogevoltbatterij kan oververhit raken. Als gevolg van het contact verbreken. Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 34.475 |
Omschrijving De eCall-systeem werkt mogelijk niet juist. Mogelijk gevolg De eCall-systeem geeft mogelijk een onjuist voertuiglocatie aan de hulpdiensten door. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zorgt voor een software update. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 10.164 |
Omschrijving De voorruit is mogelijk onvoldoende vastgelijmd aan het voertuig. Mogelijk gevolg Bij een frontale botsing is het mogelijk dat de voorruit los raakt van het voertuig, waardoor letselrisico toeneemt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 17.857 |
Omschrijving Het hoofdcontact van de hogevoltbatterij kan oververhit raken. Als gevolg van het contact verbreken. Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 34.475 |
Omschrijving De eCall-systeem werkt mogelijk niet juist. Mogelijk gevolg De eCall-systeem geeft mogelijk een onjuist voertuiglocatie aan de hulpdiensten door. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zorgt voor een software update. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 10.164 |
Omschrijving De voorruit is mogelijk onvoldoende vastgelijmd aan het voertuig. Mogelijk gevolg Bij een frontale botsing is het mogelijk dat de voorruit los raakt van het voertuig, waardoor letselrisico toeneemt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 17.857 |
Omschrijving Het hoofdcontact van de hogevoltbatterij kan oververhit raken. Als gevolg van het contact verbreken. Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 34.475 |
Omschrijving De eCall-systeem werkt mogelijk niet juist. Mogelijk gevolg De eCall-systeem geeft mogelijk een onjuist voertuiglocatie aan de hulpdiensten door. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zorgt voor een software update. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 10.164 |
Omschrijving De voorruit is mogelijk onvoldoende vastgelijmd aan het voertuig. Mogelijk gevolg Bij een frontale botsing is het mogelijk dat de voorruit los raakt van het voertuig, waardoor letselrisico toeneemt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 17.857 |
Omschrijving Het hoofdcontact van de hogevoltbatterij kan oververhit raken. Als gevolg van het contact verbreken. Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 34.475 |
Omschrijving De eCall-systeem werkt mogelijk niet juist. Mogelijk gevolg De eCall-systeem geeft mogelijk een onjuist voertuiglocatie aan de hulpdiensten door. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zorgt voor een software update. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 10.164 |
Omschrijving De voorruit is mogelijk onvoldoende vastgelijmd aan het voertuig. Mogelijk gevolg Bij een frontale botsing is het mogelijk dat de voorruit los raakt van het voertuig, waardoor letselrisico toeneemt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 17.857 |
Omschrijving Het hoofdcontact van de hogevoltbatterij kan oververhit raken. Als gevolg van het contact verbreken. Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 34.475 |
Omschrijving De eCall-systeem werkt mogelijk niet juist. Mogelijk gevolg De eCall-systeem geeft mogelijk een onjuist voertuiglocatie aan de hulpdiensten door. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zorgt voor een software update. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 10.164 |
Omschrijving De voorruit is mogelijk onvoldoende vastgelijmd aan het voertuig. Mogelijk gevolg Bij een frontale botsing is het mogelijk dat de voorruit los raakt van het voertuig, waardoor letselrisico toeneemt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken bij een Ford erkend reparateur of Ford erkend hersteller. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 17.857 |
Omschrijving Het hoofdcontact van de hogevoltbatterij kan oververhit raken. Als gevolg van het contact verbreken. Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 34.475 |
Omschrijving In het hoofdrelais van de hoogspanningsaccu kan overgangsweerstand ontstaan. Als gevolg kan deze overhit raken, vast gaan zitten, niet meer schakelen of niet meer sluiten. Mogelijk gevolg Het voertuig kan bij een volgende keer gebruik niet meer gaan rijden, of, de aandrijving van het voertuig valt tijdens het rijden onverwacht uit. Herstel De voertuigeigenaar wordt eerst geinformeerd en op een later moment bij beschikbaar komen van de nodige onderdelen uitgenodigd met een merkdealer een afspraak te maken voor het laten uitvoeren van de reparatie. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 27.225 |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 4 mm |
Voertuig breedte | 1 mm |
Voertuig hoogte | 1 mm |
Wielbasis | 2 mm |
Spoorbreedte voor | 162 mm |
Spoorbreedte achter | 163 mm |
Massa rijklaar | 2257 kg |
Massa ledig voertuig | 2157 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 750 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | - |
Wielophanging achter | - |
Vering voor | - |
Vering achter | - |
Remmen voor | - |
Remmen achter | - |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 27-12-2021 |
Eerste afgifte in Nederland | 27-12-2021 |
Laatste tenaamstelling | 02-11-2023 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties