Zoek op kenteken:

vandaag 205 meldingen
laatste update: 22-10-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze FIAT met kenteken: TH-552-P de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide FIAT rapport van TH-552-P.

Schademelding maken voor TH-552-P? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor TH-552-P zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met TH-552-P. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor TH-552-P zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze FIAT.

Wij hebben 35.281 FIAT meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

FIAT 500E

Toegevoegd op: 29 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken TH-552-P
Merk FIAT
Model FIAT 500E
Kleur Zwart
Bouwjaar 01-10-2015
Nieuwprijs € 26.124
Brandstof Elektriciteit
Importauto Ja
APK tot 01-10-2023

Motor en milieu

Vermogen kW / PK
Koppel Nm
Actieradius - km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 13-09-2021 om 11:21
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 12-09-2019 om 12:05
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 4
Website Marktplaats.nl
Datum 29-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 16 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 3
Website Marktplaats.nl
Datum 09-09-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 18 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 09-09-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 16 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 07-09-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken TH-552-P Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De diagnosesoftware in de Power Inverter Module (PIM) is te gevoelig. Tijdens normaal gebruik van de

Mogelijk gevolg
Onverwacht verlies van aandrijfkracht.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 16.598
Terugroepactie 1
Omschrijving
De diagnosesoftware in de Power Inverter Module (PIM) is te gevoelig. Tijdens normaal gebruik van de

Mogelijk gevolg
Onverwacht verlies van aandrijfkracht.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 16.598
Terugroepactie 1
Omschrijving
De diagnosesoftware in de Power Inverter Module (PIM) is te gevoelig. Tijdens normaal gebruik van de

Mogelijk gevolg
Onverwacht verlies van aandrijfkracht.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 16.598
Terugroepactie 1
Omschrijving
De diagnosesoftware in de Power Inverter Module (PIM) is te gevoelig. Tijdens normaal gebruik van de

Mogelijk gevolg
Onverwacht verlies van aandrijfkracht.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 16.598
Terugroepactie 1
Omschrijving
De diagnosesoftware in de Power Inverter Module (PIM) is te gevoelig. Tijdens normaal gebruik van de

Mogelijk gevolg
Onverwacht verlies van aandrijfkracht.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 16.598
Terugroepactie 1
Omschrijving
De diagnosesoftware in de Power Inverter Module (PIM) is te gevoelig. Tijdens normaal gebruik van de

Mogelijk gevolg
Onverwacht verlies van aandrijfkracht.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 16.598

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van FIAT FIAT 500E modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag -
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte -
Voertuig breedte -
Voertuig hoogte -
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 138 mm
Spoorbreedte achter 140 mm
Massa rijklaar 1384 kg
Massa ledig voertuig 1284 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd -
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 01-10-2015
Eerste afgifte in Nederland 01-08-2018
Laatste tenaamstelling 30-08-2023
TH-552-P
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport