Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze FIAT met kenteken: KR-424-L de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide FIAT rapport van KR-424-L.
Schademelding maken voor KR-424-L? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor KR-424-L zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met KR-424-L. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor KR-424-L zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze FIAT.
Wij hebben 38.694 FIAT meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(152.458)
- - PEUGEOT(83.483)
- - RENAULT(80.120)
- - OPEL(79.045)
- - FORD(73.560)
- - MERCEDES-BENZ(72.921)
- - BMW(68.361)
- - TOYOTA(66.791)
- - AUDI(55.428)
- - CITROEN(46.359)
- - VOLVO(46.136)
- - KIA(42.300)
- - FIAT(38.694)
- - HYUNDAI(32.874)
- - SEAT(30.524)
- - NISSAN(28.470)
- - SUZUKI(26.692)
- - SKODA(26.410)
- - MINI(19.597)
- - MAZDA(19.362)
- - MITSUBISHI(14.208)
- - DACIA(7.459)
- - LAND ROVER(7.396)
- - CHEVROLET(7.378)
- - HONDA(7.049)
- - PORSCHE(6.881)
- - TESLA(6.500)
- - ALFA ROMEO(6.150)
- - LYNK&CO(4.609)
- - DAIHATSU(4.207)
- - LEXUS(3.703)
- - JEEP(3.530)
- - SAAB(3.081)
- - JAGUAR(2.963)
- - MG(2.420)
- - SMART(2.328)
- - SUBARU(2.266)
- - DODGE(1.841)
- - IVECO(1.499)
- - CUPRA(1.313)
FIAT 500
Algemene informatie
Kenteken | KR-424-L |
Merk | FIAT |
Model | FIAT 500 |
Kleur | Wit |
Bouwjaar | 17-10-2014 |
Nieuwprijs | € 18.853 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 51 kW / 69 PK |
0-100km/h | 14,8 seconden |
Topsnelheid | 160 km/h |
Transmissie | 5 v., automaat |
Importauto | Ja |
APK tot | 07-07-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | 51 kW / 69 PK bij 11000 rpm |
Koppel | Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1242cc |
Verbruik stad | 5.6 l/100km |
Verbruik snelweg | 4.1 l/100km |
CO2-uitstoot | 110 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Aandachtspunt 1 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Internet geschiedenis
Website | Marktnet.nl |
Datum | 14-11-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 28-04-2021 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken KR-424-L | Ja |
Omschrijving Enkele veiligheidsgordelsluitingen op de voorstoelen hebben bij fabricage niet de juiste warmtebehan Mogelijk gevolg Bij een ongeval zal de veiligheidsgordelsluiting niet, of niet juist functioneren. Hierdoor worden d Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 17.102 |
Omschrijving Enkele veiligheidsgordelsluitingen op de voorstoelen hebben bij fabricage niet de juiste warmtebehan Mogelijk gevolg Bij een ongeval zal de veiligheidsgordelsluiting niet, of niet juist functioneren. Hierdoor worden d Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 17.102 |
Omschrijving Enkele veiligheidsgordelsluitingen op de voorstoelen hebben bij fabricage niet de juiste warmtebehan Mogelijk gevolg Bij een ongeval zal de veiligheidsgordelsluiting niet, of niet juist functioneren. Hierdoor worden d Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 17.102 |
Omschrijving Enkele veiligheidsgordelsluitingen op de voorstoelen hebben bij fabricage niet de juiste warmtebehan Mogelijk gevolg Bij een ongeval zal de veiligheidsgordelsluiting niet, of niet juist functioneren. Hierdoor worden d Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 17.102 |
Omschrijving Enkele veiligheidsgordelsluitingen op de voorstoelen hebben bij fabricage niet de juiste warmtebehan Mogelijk gevolg Bij een ongeval zal de veiligheidsgordelsluiting niet, of niet juist functioneren. Hierdoor worden d Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 17.102 |
Omschrijving Enkele veiligheidsgordelsluitingen op de voorstoelen hebben bij fabricage niet de juiste warmtebehan Mogelijk gevolg Bij een ongeval zal de veiligheidsgordelsluiting niet, of niet juist functioneren. Hierdoor worden d Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 17.102 |
Omschrijving Enkele veiligheidsgordelsluitingen op de voorstoelen hebben bij fabricage niet de juiste warmtebehan Mogelijk gevolg Bij een ongeval zal de veiligheidsgordelsluiting niet, of niet juist functioneren. Hierdoor worden d Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 17.102 |
Importcheck (voorbeeld)
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van FIAT FIAT 500 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 270 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 3 mm |
Voertuig breedte | 1 mm |
Voertuig hoogte | 1 mm |
Wielbasis | 2 mm |
Spoorbreedte voor | 141 mm |
Spoorbreedte achter | 141 mm |
Massa rijklaar | 975 kg |
Massa ledig voertuig | 875 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 400 kg |
Aanhanger geremd | 800 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | - |
Wielophanging achter | - |
Vering voor | - |
Vering achter | - |
Remmen voor | - |
Remmen achter | - |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 17-10-2014 |
Eerste afgifte in Nederland | 02-11-2016 |
Laatste tenaamstelling | 10-11-2023 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties