Zoek op kenteken:

vandaag 208 meldingen
laatste update: 27-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze FIAT met kenteken: GPX-03-H de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide FIAT rapport van GPX-03-H.

Schademelding maken voor GPX-03-H? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor GPX-03-H zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met GPX-03-H. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor GPX-03-H zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze FIAT.

Wij hebben 39.048 FIAT meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

FIAT 500X

Toegevoegd op: 27 oktober 2024

Algemene informatie

Kenteken GPX-03-H
Merk FIAT
Model FIAT 500X
Kleur Grijs
Bouwjaar 25-05-2018
Nieuwprijs € 31.748
Brandstof Benzine
Vermogen 100 kW / 136 PK
0-100km/h 9,8 seconden
Topsnelheid 187 km/h
Transmissie 6 v., handgeschakeld
APK tot 19-09-2025

Motor en milieu

Vermogen 100 kW / 136 PK bij 5000 rpm
Koppel 230 Nm bij 1750 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1368cc
Verbruik stad 7.6 l/100km
Verbruik snelweg 4.9 l/100km
CO2-uitstoot 139 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

Resultaten
Geen aandachtspunten! In de periode van 25-05-2018 tot 27-11-2024 is dit voertuig nooit afgekeurd tijdens een RDW APK.

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 27-10-2024
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 27-10-2024
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken GPX-03-H Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Een onderdeel van de rugleuningvergrendelinrichting van de achterbank is verkeerd ontworpen. Hierdo

Mogelijk gevolg
De lading in de bagageruimte kan tijdens een frontale aanrijding naar voren schuiven en de inzittend

Herstel
De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal een on
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 313.513

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van FIAT FIAT 500X modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 1.029
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4248 mm
Voertuig breedte 1796 mm
Voertuig hoogte 1600 mm
Wielbasis 2570 mm
Spoorbreedte voor 1545 mm
Spoorbreedte achter 1545 mm
Massa rijklaar 1395 kg
Massa ledig voertuig 1295 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 600 kg
Aanhanger geremd 1200 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter multilink
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven, 281 mm
Remmen achter schijven, 278 mm

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 25-05-2018
Eerste afgifte in Nederland Niet geregistreerd
Laatste tenaamstelling Niet geregistreerd

Bandenmaten

Voorbanden 215/55R17
215
55
R17
Achterbanden 215/55R17
215
55
R17
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 215/55R17
Achterband 215/55R17

Het eerste getal (215) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (55) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R17) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 17" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
GPX-03-H
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport