Zoek op kenteken:

vandaag 161 meldingen
laatste update: 27-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze FIAT met kenteken: GNG-43-B de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide FIAT rapport van GNG-43-B.

Schademelding maken voor GNG-43-B? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor GNG-43-B zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met GNG-43-B. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor GNG-43-B zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze FIAT.

Wij hebben 39.048 FIAT meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

FIAT PANDA

Toegevoegd op: 29 oktober 2024

Algemene informatie

Kenteken GNG-43-B
Merk FIAT
Model PANDA
Kleur Wit
Bouwjaar
Nieuwprijs € 17.669
Brandstof Elektriciteit / Benzine
Vermogen 51 kW / 70 PK
0-100km/h 14,5 seconden
Transmissie 6 v., handgeschakeld
APK tot

Motor en milieu

Vermogen 51.5 kW / 70 PK
Koppel Nm
Aantal cilinders 3
Cilinderinhoud 999cc
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot g/km
Zuinigheidslabel B

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

Resultaten
Geen aandachtspunten! In de periode van tot 27-11-2024 is dit voertuig nooit afgekeurd tijdens een RDW APK.

Internet geschiedenis

Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 29-10-2024
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken GNG-43-B Nee

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 365 mm
Voertuig breedte 164 mm
Voertuig hoogte -
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 141 mm
Spoorbreedte achter 141 mm
Massa rijklaar 1045 kg
Massa ledig voertuig 945 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd -
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 01-01-1970
Eerste afgifte in Nederland Niet geregistreerd
Laatste tenaamstelling Niet geregistreerd
GNG-43-B
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport