Zoek op kenteken:

vandaag 188 meldingen
laatste update: 21-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze DODGE met kenteken: 77-RPB-2 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide DODGE rapport van 77-RPB-2.

Schademelding maken voor 77-RPB-2? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 77-RPB-2 zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 77-RPB-2. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 77-RPB-2 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze DODGE.

Wij hebben 1.832 DODGE meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

DODGE CHARGER SRT 8

Toegevoegd op: 2 november 2023

Algemene informatie

Kenteken 77-RPB-2
Merk DODGE
Model CHARGER SRT 8
Kleur Rood
Bouwjaar 28-02-2007
Nieuwprijs € 0
Brandstof LPG
Vermogen 313 kW / 426 PK
Importauto Ja
APK tot 11-05-2024

Motor en milieu

Vermogen 313 kW / 426 PK
Koppel Nm
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 6100cc
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot 348 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 11-05-2023 om 13:15
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 12-10-2022 om 13:41
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 26-11-2021 om 13:48
Aandachtspunt 1 Accu ondeugdelijk bevestigd
Aandachtspunt 2 Fusee(kogel) te veel speling
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel
Aandachtspunt 4 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
Aandachtspunt 5 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen
Aandachtspunt 6 Lichtbeeld dimlicht onjuist
Aandachtspunt 7 Mistlicht werkt niet (goed)
Aandachtspunt 8 (Zij-)markeringslicht kleur wijkt af of niet toegestaan
APK afgekeurd op: 24-09-2021 om 08:55
Aandachtspunt 1 Accu ondeugdelijk bevestigd
Aandachtspunt 2 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen
Aandachtspunt 3 Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk
Aandachtspunt 4 Mistlicht ontbreekt
Aandachtspunt 5 Stadslicht kleur wijkt af of niet toegestaan
APK goedgekeurd na reparatie op: 10-09-2020 om 14:49
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel
Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
Aandachtspunt 3 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen
Aandachtspunt 4 Dimlicht onjuist afgesteld
Aandachtspunt 5 Mistlicht werkt niet (goed)
Aandachtspunt 6 Stadslicht kleur wijkt af of niet toegestaan
APK goedgekeurd op: 30-08-2019 om 14:13
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 03-04-2018 om 11:46
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 28-09-2017 om 14:12
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK afgekeurd op: 26-09-2017 om 11:45
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel
Aandachtspunt 2 Mistlicht ontbreekt
Aandachtspunt 3 Stadslicht werkt niet (goed)
APK goedgekeurd op: 26-09-2016 om 16:21
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 7
Website Marktplaats.nl
Datum 02-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 6
Website Marktplaats.nl
Datum 09-04-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 5
Website Marktplaats.nl
Datum 07-09-2019
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 13 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 4
Website Marktplaats.nl
Datum 28-07-2019
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 13 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 3
Website Marktplaats.nl
Datum 14-05-2019
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 13 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 2
Website Autogespot.nl
Datum 27-06-2016
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 9 (bekijk alle foto's)
bron: Autogespot.nl
Vermelding 1
Website Autogespot.nl
Datum 26-08-2013
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 9 (bekijk alle foto's)
bron: Autogespot.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 77-RPB-2 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 671.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.364.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 671.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.364.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 671.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.364.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 671.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.364.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 671.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.364.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 671.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.364.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 671.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.364.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 671.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.364.000

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van DODGE CHARGER SRT 8 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 66.716
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte -
Voertuig breedte -
Voertuig hoogte -
Wielbasis 3 mm
Spoorbreedte voor 159 mm
Spoorbreedte achter 157 mm
Massa rijklaar 2045 kg
Massa ledig voertuig 1945 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd -
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 28-02-2007
Eerste afgifte in Nederland 24-06-2011
Laatste tenaamstelling 22-10-2023
77-RPB-2
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport