Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze DODGE met kenteken: 77-RPB-2 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide DODGE rapport van 77-RPB-2.
Schademelding maken voor 77-RPB-2? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 77-RPB-2 zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 77-RPB-2. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor 77-RPB-2 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze DODGE.
Wij hebben 1.832 DODGE meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(151.746)
- - PEUGEOT(83.022)
- - RENAULT(79.715)
- - OPEL(78.598)
- - FORD(73.118)
- - MERCEDES-BENZ(72.497)
- - BMW(68.037)
- - TOYOTA(66.318)
- - AUDI(55.140)
- - CITROEN(46.132)
- - VOLVO(45.851)
- - KIA(42.026)
- - FIAT(38.455)
- - HYUNDAI(32.692)
- - SEAT(30.388)
- - NISSAN(28.325)
- - SUZUKI(26.535)
- - SKODA(26.290)
- - MINI(19.487)
- - MAZDA(19.294)
- - MITSUBISHI(14.127)
- - DACIA(7.414)
- - LAND ROVER(7.360)
- - CHEVROLET(7.341)
- - HONDA(7.006)
- - PORSCHE(6.857)
- - TESLA(6.414)
- - ALFA ROMEO(6.126)
- - LYNK&CO(4.565)
- - DAIHATSU(4.189)
- - LEXUS(3.687)
- - JEEP(3.500)
- - SAAB(3.071)
- - JAGUAR(2.954)
- - MG(2.411)
- - SMART(2.313)
- - SUBARU(2.251)
- - DODGE(1.832)
- - IVECO(1.491)
- - BMW I(1.301)
DODGE CHARGER SRT 8
Algemene informatie
Kenteken | 77-RPB-2 |
Merk | DODGE |
Model | CHARGER SRT 8 |
Kleur | Rood |
Bouwjaar | 28-02-2007 |
Nieuwprijs | € 0 |
Brandstof | LPG |
Vermogen | 313 kW / 426 PK |
Importauto | Ja |
APK tot | 11-05-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | 313 kW / 426 PK |
Koppel | Nm |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 6100cc |
Verbruik stad | l/100km |
Verbruik snelweg | l/100km |
CO2-uitstoot | 348 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Accu ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 5 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
Aandachtspunt 6 Lichtbeeld dimlicht onjuist |
Aandachtspunt 7 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 (Zij-)markeringslicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
Aandachtspunt 1 Accu ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
Aandachtspunt 3 Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
Aandachtspunt 4 Mistlicht ontbreekt |
Aandachtspunt 5 Stadslicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
Aandachtspunt 4 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 5 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 Stadslicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Mistlicht ontbreekt |
Aandachtspunt 3 Stadslicht werkt niet (goed) |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 02-11-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 09-04-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 07-09-2019 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 13 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 28-07-2019 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 13 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 14-05-2019 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 13 (bekijk alle foto's) |
Website | Autogespot.nl |
Datum | 27-06-2016 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 9 (bekijk alle foto's) |
Website | Autogespot.nl |
Datum | 26-08-2013 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 9 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 77-RPB-2 | Ja |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
Importcheck (voorbeeld)
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van DODGE CHARGER SRT 8 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 66.716 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 3 mm |
Spoorbreedte voor | 159 mm |
Spoorbreedte achter | 157 mm |
Massa rijklaar | 2045 kg |
Massa ledig voertuig | 1945 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | - |
Aanhanger geremd | - |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | - |
Wielophanging achter | - |
Vering voor | - |
Vering achter | - |
Remmen voor | - |
Remmen achter | - |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 28-02-2007 |
Eerste afgifte in Nederland | 24-06-2011 |
Laatste tenaamstelling | 22-10-2023 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties