Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze CITROEN met kenteken: K-513-HR de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide CITROEN rapport van K-513-HR.
Schademelding maken voor K-513-HR? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor K-513-HR zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met K-513-HR. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor K-513-HR zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze CITROEN.
Wij hebben 47.532 CITROEN meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(156.567)
- - PEUGEOT(85.656)
- - RENAULT(82.111)
- - OPEL(81.066)
- - FORD(75.686)
- - MERCEDES-BENZ(74.763)
- - BMW(69.946)
- - TOYOTA(68.669)
- - AUDI(56.755)
- - CITROEN(47.532)
- - VOLVO(47.344)
- - KIA(43.477)
- - FIAT(39.718)
- - HYUNDAI(33.717)
- - SEAT(31.271)
- - NISSAN(29.223)
- - SUZUKI(27.368)
- - SKODA(27.149)
- - MINI(20.082)
- - MAZDA(19.869)
- - MITSUBISHI(14.563)
- - DACIA(7.666)
- - LAND ROVER(7.560)
- - CHEVROLET(7.551)
- - HONDA(7.228)
- - PORSCHE(7.024)
- - TESLA(6.791)
- - ALFA ROMEO(6.267)
- - LYNK&CO(4.763)
- - DAIHATSU(4.314)
- - LEXUS(3.788)
- - JEEP(3.633)
- - SAAB(3.137)
- - JAGUAR(3.027)
- - MG(2.460)
- - SMART(2.368)
- - SUBARU(2.331)
- - DODGE(1.877)
- - IVECO(1.545)
- - CUPRA(1.371)
CITROEN E-C4
Algemene informatie
Kenteken | K-513-HR |
Merk | CITROEN |
Model | E-C4 |
Kleur | Blauw |
Bouwjaar | 21-12-2020 |
Nieuwprijs | € 42.324 |
Brandstof | Elektriciteit |
0-100km/h | 9,7 seconden |
Transmissie | automaat |
Importauto | Nee |
APK tot | 21-12-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | kW / PK |
Koppel | Nm |
Actieradius | - km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten! In de periode van 21-12-2020 tot 04-12-2024 is dit voertuig nooit afgekeurd tijdens een RDW APK. |
Internet geschiedenis
Website | NederlandMobiel.nl |
Datum | 13-12-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 12 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 10-12-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 14 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken K-513-HR | Ja |
Omschrijving Het ontstekingspatroon van de airbag in de linker voorstoel is onjuist gefabriceerd. Hierdoor werkt Mogelijk gevolg Bij een aanrijding wordt de airbag niet geactiveerd. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 80 |
Omschrijving De schroefveren achter kunnen losraken van de onderste veerschotel. Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 8.770 |
Omschrijving De schroefveren achter kunnen losraken van de onderste veerschotel. Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 8.770 |
Omschrijving De motor kan spontaan uitvallen tijdens het rijden door een storing in de communicatie tussen de electrische regeleenheid en de aircocompressor. Mogelijk gevolg De motor kan na het spontaan afslaan niet meer worden gestart. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de elektronische eenheid van de motor (eVCU) programmeren met verbeterde software. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 438.139 |
Omschrijving De motor kan spontaan uitvallen tijdens het rijden door een storing in de communicatie tussen de electrische regeleenheid en de aircocompressor. Mogelijk gevolg De motor kan na het spontaan afslaan niet meer worden gestart. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de elektronische eenheid van de motor (eVCU) programmeren met verbeterde software. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 438.139 |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 4 mm |
Voertuig breedte | 1 mm |
Voertuig hoogte | 1 mm |
Wielbasis | 2 mm |
Spoorbreedte voor | 156 mm |
Spoorbreedte achter | 156 mm |
Massa rijklaar | 1616 kg |
Massa ledig voertuig | 1516 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | - |
Aanhanger geremd | - |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | - |
Wielophanging achter | - |
Vering voor | - |
Vering achter | - |
Remmen voor | - |
Remmen achter | - |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 21-12-2020 |
Eerste afgifte in Nederland | 21-12-2020 |
Laatste tenaamstelling | 21-11-2023 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties