Zoek op kenteken:

vandaag 248 meldingen
laatste update: 03-12-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze CHRYSLER met kenteken: 74-SL-DH de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide CHRYSLER rapport van 74-SL-DH.

Schademelding maken voor 74-SL-DH? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 74-SL-DH zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 74-SL-DH. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 74-SL-DH zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze CHRYSLER.

CHRYSLER 300C

Toegevoegd op: 30 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken 74-SL-DH
Merk CHRYSLER
Model 300C
Kleur Blauw
Bouwjaar 17-02-2006
Nieuwprijs € 58.714
Brandstof Diesel
Vermogen 160 kW / 218 PK
0-100km/h 7,6 seconden
Topsnelheid 230 km/h
Transmissie 5 v., sequentiële automaat
Importauto Nee
APK tot 01-11-2024

Motor en milieu

Vermogen 160 kW / 218 PK bij 4000 rpm
Koppel 510 Nm bij 1600 rpm
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2987cc
Verbruik stad 10.8 l/100km
Verbruik snelweg 6.6 l/100km
CO2-uitstoot 215 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK gekeurd op: 01-11-2023 om 15:12
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
APK goedgekeurd na reparatie op: 09-02-2022 om 14:38
Aandachtspunt 1 Veer gebroken of gescheurd
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling
Aandachtspunt 3 Remleiding door corrosie aangetast
APK goedgekeurd op: 12-05-2020 om 13:10
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
APK goedgekeurd op: 10-04-2019 om 12:51
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 27-03-2018 om 09:14
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 21-03-2017 om 11:14
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Internet geschiedenis

Vermelding 6
Website Marktplaats.nl
Datum 30-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 16 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 5
Website Marktnet.nl
Datum 04-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl
Vermelding 4
Website Marktplaats.nl
Datum 18-09-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 3
Website Marktplaats.nl
Datum 02-09-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 23-02-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 11-02-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 74-SL-DH Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 671.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.364.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.364.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 671.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 671.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.364.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 671.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.364.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 671.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.364.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 671.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.364.000

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 5015 mm
Voertuig breedte 1880 mm
Voertuig hoogte 1483 mm
Wielbasis 3048 mm
Spoorbreedte voor 1600 mm
Spoorbreedte achter 1600 mm
Massa rijklaar 1910 kg
Massa ledig voertuig 1810 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 68 kg
Aanhanger ongeremd 450 kg
Aanhanger geremd 1900 kg
Maximale kogeldruk 75 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., dubb.dr.
Wielophanging achter multilink
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven, 345 mm
Remmen achter gev. schijven, 320 mm

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 17-02-2006
Eerste afgifte in Nederland 17-02-2006
Laatste tenaamstelling 28-10-2023

Bandenmaten

Voorbanden 225/60R18
225
60
R18
Achterbanden 225/60R18
225
60
R18
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 225/60R18
Achterband 225/60R18

Het eerste getal (225) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (60) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R18) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 18" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
74-SL-DH
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport