Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze CHRYSLER met kenteken: 74-SL-DH de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide CHRYSLER rapport van 74-SL-DH.
Schademelding maken voor 74-SL-DH? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 74-SL-DH zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 74-SL-DH. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor 74-SL-DH zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze CHRYSLER.
- - VOLKSWAGEN(156.238)
- - PEUGEOT(85.476)
- - RENAULT(81.965)
- - OPEL(80.880)
- - FORD(75.430)
- - MERCEDES-BENZ(74.621)
- - BMW(69.859)
- - TOYOTA(68.489)
- - AUDI(56.618)
- - CITROEN(47.419)
- - VOLVO(47.197)
- - KIA(43.390)
- - FIAT(39.579)
- - HYUNDAI(33.613)
- - SEAT(31.198)
- - NISSAN(29.155)
- - SUZUKI(27.292)
- - SKODA(27.086)
- - MINI(20.038)
- - MAZDA(19.830)
- - MITSUBISHI(14.539)
- - DACIA(7.638)
- - LAND ROVER(7.549)
- - CHEVROLET(7.530)
- - HONDA(7.216)
- - PORSCHE(7.013)
- - TESLA(6.755)
- - ALFA ROMEO(6.252)
- - LYNK&CO(4.754)
- - DAIHATSU(4.301)
- - LEXUS(3.785)
- - JEEP(3.626)
- - SAAB(3.132)
- - JAGUAR(3.026)
- - MG(2.457)
- - SMART(2.365)
- - SUBARU(2.324)
- - DODGE(1.871)
- - IVECO(1.542)
- - CUPRA(1.365)
CHRYSLER 300C
Algemene informatie
Kenteken | 74-SL-DH |
Merk | CHRYSLER |
Model | 300C |
Kleur | Blauw |
Bouwjaar | 17-02-2006 |
Nieuwprijs | € 58.714 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 160 kW / 218 PK |
0-100km/h | 7,6 seconden |
Topsnelheid | 230 km/h |
Transmissie | 5 v., sequentiële automaat |
Importauto | Nee |
APK tot | 01-11-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | 160 kW / 218 PK bij 4000 rpm |
Koppel | 510 Nm bij 1600 rpm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2987cc |
Verbruik stad | 10.8 l/100km |
Verbruik snelweg | 6.6 l/100km |
CO2-uitstoot | 215 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 3 Remleiding door corrosie aangetast |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 30-10-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 16 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 04-10-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 18-09-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 02-09-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 23-02-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 11-02-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 74-SL-DH | Ja |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opbl Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overd Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 5015 mm |
Voertuig breedte | 1880 mm |
Voertuig hoogte | 1483 mm |
Wielbasis | 3048 mm |
Spoorbreedte voor | 1600 mm |
Spoorbreedte achter | 1600 mm |
Massa rijklaar | 1910 kg |
Massa ledig voertuig | 1810 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | 68 kg |
Aanhanger ongeremd | 450 kg |
Aanhanger geremd | 1900 kg |
Maximale kogeldruk | 75 kg |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | onafh., dubb.dr. |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Remmen voor | gev. schijven, 345 mm |
Remmen achter | gev. schijven, 320 mm |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 17-02-2006 |
Eerste afgifte in Nederland | 17-02-2006 |
Laatste tenaamstelling | 28-10-2023 |
Bandenmaten
Voorbanden | 225/60R18 |
225
60
R18
|
Achterbanden | 225/60R18 |
225
60
R18
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (225) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (60) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R18) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 18" (inch). |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties