Zoek op kenteken:

vandaag 339 meldingen
laatste update: 23-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze CHEVROLET met kenteken: NK-384-G de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide CHEVROLET rapport van NK-384-G.

Schademelding maken voor NK-384-G? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor NK-384-G zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met NK-384-G. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor NK-384-G zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze CHEVROLET.

Wij hebben 7.378 CHEVROLET meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

CHEVROLET MATIZ

Toegevoegd op: 23 oktober 2024

Algemene informatie

Kenteken NK-384-G
Merk CHEVROLET
Model MATIZ
Kleur Oranje
Bouwjaar 26-03-2009
Nieuwprijs € 0
Brandstof Benzine
Vermogen 49 kW / 67 PK
Topsnelheid 156 km/h
Transmissie 5 v., handgeschakeld
Importauto Ja
APK tot 08-11-2024

Motor en milieu

Vermogen 49 kW / 67 PK bij 10800 rpm
Koppel Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 995cc
Verbruik stad 7.2 l/100km
Verbruik snelweg 4.7 l/100km
CO2-uitstoot 137 g/km
Zuinigheidslabel D

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 25-10-2023 om 16:05
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 01-11-2022 om 15:08
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 08-11-2021 om 16:57
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
APK goedgekeurd na reparatie op: 24-09-2020 om 13:57
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling
Aandachtspunt 2 Remvloeistoflekkage reminrichting
Aandachtspunt 3 Remschijf ernstig gecorrodeerd
APK goedgekeurd op: 26-08-2019 om 10:16
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 24-08-2018 om 14:54
Aandachtspunt 1 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd

Internet geschiedenis

Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 23-10-2024
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken NK-384-G Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het remsysteem is voorzien van het onjuiste type remvloeistof. Hierdoor kan corrosie optreden in de

Mogelijk gevolg
Het niet functioneren van het ABS en een verminderde remcapaciteit. Tevens kan de slag van het remp

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 468.405

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van CHEVROLET MATIZ modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 1.497
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 3 mm
Voertuig breedte 1 mm
Voertuig hoogte 1 mm
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 131 mm
Spoorbreedte achter 128 mm
Massa rijklaar 870 kg
Massa ledig voertuig 770 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 400 kg
Aanhanger geremd 600 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 26-03-2009
Eerste afgifte in Nederland 04-08-2017
Laatste tenaamstelling 04-08-2017
NK-384-G
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport