Zoek op kenteken:

vandaag 171 meldingen
laatste update: 21-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze CHEVROLET met kenteken: 12-LTH-7 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide CHEVROLET rapport van 12-LTH-7.

Schademelding maken voor 12-LTH-7? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 12-LTH-7 zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 12-LTH-7. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 12-LTH-7 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze CHEVROLET.

Wij hebben 7.341 CHEVROLET meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

CHEVROLET SPARK

Toegevoegd op: 29 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken 12-LTH-7
Merk CHEVROLET
Model SPARK
Kleur Wit
Bouwjaar 06-07-2010
Nieuwprijs € 11.296
Brandstof Benzine
Vermogen 60 kW / 82 PK
0-100km/h 12,1 seconden
Topsnelheid 164 km/h
Transmissie 5 v., handgeschakeld
Importauto Nee
APK tot 06-07-2024

Motor en milieu

Vermogen 60 kW / 82 PK bij 6400 rpm
Koppel 111 Nm bij 4800 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1206cc
Verbruik stad 6.6 l/100km
Verbruik snelweg 4.2 l/100km
CO2-uitstoot 119 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd na reparatie op: 30-05-2023 om 12:52
Aandachtspunt 1 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af
APK goedgekeurd op: 22-06-2022 om 09:36
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 11-06-2021 om 10:45
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 27-05-2020 om 12:02
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 23-05-2019 om 12:56
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 29-06-2018 om 12:34
Aandachtspunt 1 Gordel beschadigd

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktnet.nl
Datum 29-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 11 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 13-05-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 12-LTH-7 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De veer bij de motorkapveiligheidsgrendel is onvoldoende bestand tegen corrosie. Als gevolg hiervan

Mogelijk gevolg
Het losschieten van de motorkapvergrendeling. Hierdoor kan de motorkap tijdens het rijden openslaan.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 223.814
Terugroepactie 1
Omschrijving
De veer bij de motorkapveiligheidsgrendel is onvoldoende bestand tegen corrosie. Als gevolg hiervan

Mogelijk gevolg
Het losschieten van de motorkapvergrendeling. Hierdoor kan de motorkap tijdens het rijden openslaan.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 223.814
Terugroepactie 1
Omschrijving
De veer bij de motorkapveiligheidsgrendel is onvoldoende bestand tegen corrosie. Als gevolg hiervan

Mogelijk gevolg
Het losschieten van de motorkapvergrendeling. Hierdoor kan de motorkap tijdens het rijden openslaan.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 223.814
Terugroepactie 1
Omschrijving
De veer bij de motorkapveiligheidsgrendel is onvoldoende bestand tegen corrosie. Als gevolg hiervan

Mogelijk gevolg
Het losschieten van de motorkapvergrendeling. Hierdoor kan de motorkap tijdens het rijden openslaan.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 223.814
Terugroepactie 1
Omschrijving
De veer bij de motorkapveiligheidsgrendel is onvoldoende bestand tegen corrosie. Als gevolg hiervan

Mogelijk gevolg
Het losschieten van de motorkapvergrendeling. Hierdoor kan de motorkap tijdens het rijden openslaan.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 223.814
Terugroepactie 1
Omschrijving
De veer bij de motorkapveiligheidsgrendel is onvoldoende bestand tegen corrosie. Als gevolg hiervan

Mogelijk gevolg
Het losschieten van de motorkapvergrendeling. Hierdoor kan de motorkap tijdens het rijden openslaan.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 223.814

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 3640 mm
Voertuig breedte 1597 mm
Voertuig hoogte 1522 mm
Wielbasis 2375 mm
Spoorbreedte voor 1410 mm
Spoorbreedte achter 1410 mm
Massa rijklaar 939 kg
Massa ledig voertuig 839 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 50 kg
Aanhanger ongeremd -
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter semi-onafh.
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor schijven
Remmen achter trommels

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 06-07-2010
Eerste afgifte in Nederland 06-07-2010
Laatste tenaamstelling 05-11-2023

Bandenmaten

Voorbanden 165/60R15
165
60
R15
Achterbanden 165/60R15
165
60
R15
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 165/60R15
Achterband 165/60R15

Het eerste getal (165) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (60) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R15) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 15" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
12-LTH-7
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport