Zoek op kenteken:

vandaag 164 meldingen
laatste update: 22-12-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze BMW met kenteken: J-088-JN de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide BMW rapport van J-088-JN.

Schademelding maken voor J-088-JN? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor J-088-JN zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met J-088-JN. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor J-088-JN zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze BMW.

Wij hebben 72.940 BMW meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

BMW X5 XDRIVE45E

Toegevoegd op: 29 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken J-088-JN
Merk BMW
Model X5 XDRIVE45E
Kleur Grijs
Bouwjaar 19-08-2020
Nieuwprijs € 94.013
Brandstof Elektriciteit / Benzine
Vermogen 210 kW / 286 PK
0-100km/h 5,6 seconden
Topsnelheid 235 km/h
Transmissie 8 v., automaat
Importauto Nee
APK tot 19-08-2024

Motor en milieu

Vermogen 210 kW / 286 PK bij 5000 rpm
Koppel Nm
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2998cc
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

Resultaten
Geen aandachtspunten! In de periode van 19-08-2020 tot 19-08-2024 is dit voertuig nooit afgekeurd tijdens een RDW APK.

Internet geschiedenis

Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 29-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken J-088-JN Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De las verbinding van de HV accucellen is mogelijk niet juist gelast.

Mogelijk gevolg
De mogelijke kans op interne korsluiting tijdens opladen van de HV accucellen.

Herstel
Een test (controle) procedure is in ontwikkeling, verwacht wordt vanaf week 44 meer informatie beschikbaar te hebben. Betroffen voertuig eigenaren kunnen veilig blijven rijden met inachtneming niet opladen en op benzine rijden i.p.v. elektrisch.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 658
Terugroepactie 1
Omschrijving
De las verbinding van de HV accucellen is mogelijk niet juist gelast.

Mogelijk gevolg
De mogelijke kans op interne korsluiting tijdens opladen van de HV accucellen.

Herstel
Een test (controle) procedure is in ontwikkeling, verwacht wordt vanaf week 44 meer informatie beschikbaar te hebben. Betroffen voertuig eigenaren kunnen veilig blijven rijden met inachtneming niet opladen en op benzine rijden i.p.v. elektrisch.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 658
Terugroepactie 1
Omschrijving
De las verbinding van de HV accucellen is mogelijk niet juist gelast.

Mogelijk gevolg
De mogelijke kans op interne korsluiting tijdens opladen van de HV accucellen.

Herstel
Een test (controle) procedure is in ontwikkeling, verwacht wordt vanaf week 44 meer informatie beschikbaar te hebben. Betroffen voertuig eigenaren kunnen veilig blijven rijden met inachtneming niet opladen en op benzine rijden i.p.v. elektrisch.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 658
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de hoogspanningsaccu kan kortsluiting ontstaan door een fout in het productieproces.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.035
Terugroepactie 1
Omschrijving
De las verbinding van de HV accucellen is mogelijk niet juist gelast.

Mogelijk gevolg
De mogelijke kans op interne korsluiting tijdens opladen van de HV accucellen.

Herstel
Een test (controle) procedure is in ontwikkeling, verwacht wordt vanaf week 44 meer informatie beschikbaar te hebben. Betroffen voertuig eigenaren kunnen veilig blijven rijden met inachtneming niet opladen en op benzine rijden i.p.v. elektrisch.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 658
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de hoogspanningsaccu kan kortsluiting ontstaan door een fout in het productieproces.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.035
Terugroepactie 1
Omschrijving
De las verbinding van de HV accucellen is mogelijk niet juist gelast.

Mogelijk gevolg
De mogelijke kans op interne korsluiting tijdens opladen van de HV accucellen.

Herstel
Een test (controle) procedure is in ontwikkeling, verwacht wordt vanaf week 44 meer informatie beschikbaar te hebben. Betroffen voertuig eigenaren kunnen veilig blijven rijden met inachtneming niet opladen en op benzine rijden i.p.v. elektrisch.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 658
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de hoogspanningsaccu kan kortsluiting ontstaan door een fout in het productieproces.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.035
Terugroepactie 1
Omschrijving
De las verbinding van de HV accucellen is mogelijk niet juist gelast.

Mogelijk gevolg
De mogelijke kans op interne korsluiting tijdens opladen van de HV accucellen.

Herstel
Een test (controle) procedure is in ontwikkeling, verwacht wordt vanaf week 44 meer informatie beschikbaar te hebben. Betroffen voertuig eigenaren kunnen veilig blijven rijden met inachtneming niet opladen en op benzine rijden i.p.v. elektrisch.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 658
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de hoogspanningsaccu kan kortsluiting ontstaan door een fout in het productieproces.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.035
Terugroepactie 1
Omschrijving
De las verbinding van de HV accucellen is mogelijk niet juist gelast.

Mogelijk gevolg
De mogelijke kans op interne korsluiting tijdens opladen van de HV accucellen.

Herstel
Een test (controle) procedure is in ontwikkeling, verwacht wordt vanaf week 44 meer informatie beschikbaar te hebben. Betroffen voertuig eigenaren kunnen veilig blijven rijden met inachtneming niet opladen en op benzine rijden i.p.v. elektrisch.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 658
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de hoogspanningsaccu kan kortsluiting ontstaan door een fout in het productieproces.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.035

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4 mm
Voertuig breedte 2 mm
Voertuig hoogte 1 mm
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 168 mm
Spoorbreedte achter 170 mm
Massa rijklaar 2510 kg
Massa ledig voertuig 2410 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 2700 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 19-08-2020
Eerste afgifte in Nederland 19-08-2020
Laatste tenaamstelling 06-10-2023
J-088-JN
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport