Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze BMW met kenteken: GG-162-D de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide BMW rapport van GG-162-D.
Schademelding maken voor GG-162-D? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor GG-162-D zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met GG-162-D. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor GG-162-D zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze BMW.
Wij hebben 72.940 BMW meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(163.953)
- - PEUGEOT(89.816)
- - RENAULT(86.390)
- - OPEL(84.821)
- - FORD(79.291)
- - MERCEDES-BENZ(78.041)
- - BMW(72.940)
- - TOYOTA(72.298)
- - AUDI(59.285)
- - CITROEN(49.820)
- - VOLVO(49.513)
- - KIA(45.659)
- - FIAT(41.518)
- - HYUNDAI(35.229)
- - SEAT(32.592)
- - NISSAN(30.718)
- - SUZUKI(28.579)
- - SKODA(28.500)
- - MINI(21.013)
- - MAZDA(20.773)
- - MITSUBISHI(15.198)
- - DACIA(8.072)
- - CHEVROLET(7.897)
- - LAND ROVER(7.871)
- - HONDA(7.594)
- - TESLA(7.538)
- - PORSCHE(7.282)
- - ALFA ROMEO(6.522)
- - LYNK&CO(5.160)
- - DAIHATSU(4.517)
- - LEXUS(3.959)
- - JEEP(3.844)
- - SAAB(3.250)
- - JAGUAR(3.134)
- - MG(2.570)
- - SMART(2.458)
- - SUBARU(2.431)
- - DODGE(1.960)
- - IVECO(1.643)
- - CUPRA(1.465)
BMW X6 M50D
Algemene informatie
Kenteken | GG-162-D |
Merk | BMW |
Model | X6 M50D |
Kleur | Zwart |
Bouwjaar | 13-05-2015 |
Nieuwprijs | € 139.070 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 280 kW / 381 PK |
0-100km/h | 5,2 seconden |
Topsnelheid | 250 km/h |
Transmissie | 8 v., sequentiële automaat |
Importauto | Nee |
APK tot | 13-05-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | 280 kW / 381 PK bij 4400 rpm |
Koppel | 740 Nm bij 2000 rpm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993cc |
Verbruik stad | 7.2 l/100km |
Verbruik snelweg | 6.3 l/100km |
CO2-uitstoot | 174 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Aandachtspunt 1 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 3 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 29-10-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 09-09-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 05-08-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 05-08-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 20-01-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 20-01-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken GG-162-D | Ja |
Omschrijving De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 683 |
Omschrijving De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 683 |
Omschrijving Een kabelboom welke tegen de automatische transmissie is bevestigd kan door een verkeerde ligging beschadigen en mogelijk kortsluiting veroorzaken. Hierdoor zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Mogelijk gevolg Door de kortsluiting zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Vervolgens bij het opnieuw opstarten zal de transmissie in de P(parking) stand blijven staan waardoor het voertuig niet meer kan worden verplaatst. Herstel De kabelboom verleggen en robuuster mantelen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.841 |
Omschrijving De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 683 |
Omschrijving Een kabelboom welke tegen de automatische transmissie is bevestigd kan door een verkeerde ligging beschadigen en mogelijk kortsluiting veroorzaken. Hierdoor zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Mogelijk gevolg Door de kortsluiting zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Vervolgens bij het opnieuw opstarten zal de transmissie in de P(parking) stand blijven staan waardoor het voertuig niet meer kan worden verplaatst. Herstel De kabelboom verleggen en robuuster mantelen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.841 |
Omschrijving De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 683 |
Omschrijving Een kabelboom welke tegen de automatische transmissie is bevestigd kan door een verkeerde ligging beschadigen en mogelijk kortsluiting veroorzaken. Hierdoor zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Mogelijk gevolg Door de kortsluiting zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Vervolgens bij het opnieuw opstarten zal de transmissie in de P(parking) stand blijven staan waardoor het voertuig niet meer kan worden verplaatst. Herstel De kabelboom verleggen en robuuster mantelen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.841 |
Omschrijving De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 683 |
Omschrijving Een kabelboom welke tegen de automatische transmissie is bevestigd kan door een verkeerde ligging beschadigen en mogelijk kortsluiting veroorzaken. Hierdoor zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Mogelijk gevolg Door de kortsluiting zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Vervolgens bij het opnieuw opstarten zal de transmissie in de P(parking) stand blijven staan waardoor het voertuig niet meer kan worden verplaatst. Herstel De kabelboom verleggen en robuuster mantelen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.841 |
Omschrijving De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 683 |
Omschrijving Een kabelboom welke tegen de automatische transmissie is bevestigd kan door een verkeerde ligging beschadigen en mogelijk kortsluiting veroorzaken. Hierdoor zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Mogelijk gevolg Door de kortsluiting zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Vervolgens bij het opnieuw opstarten zal de transmissie in de P(parking) stand blijven staan waardoor het voertuig niet meer kan worden verplaatst. Herstel De kabelboom verleggen en robuuster mantelen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.841 |
Omschrijving De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 683 |
Omschrijving Een kabelboom welke tegen de automatische transmissie is bevestigd kan door een verkeerde ligging beschadigen en mogelijk kortsluiting veroorzaken. Hierdoor zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Mogelijk gevolg Door de kortsluiting zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Vervolgens bij het opnieuw opstarten zal de transmissie in de P(parking) stand blijven staan waardoor het voertuig niet meer kan worden verplaatst. Herstel De kabelboom verleggen en robuuster mantelen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.841 |
Omschrijving De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 683 |
Omschrijving Een kabelboom welke tegen de automatische transmissie is bevestigd kan door een verkeerde ligging beschadigen en mogelijk kortsluiting veroorzaken. Hierdoor zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Mogelijk gevolg Door de kortsluiting zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Vervolgens bij het opnieuw opstarten zal de transmissie in de P(parking) stand blijven staan waardoor het voertuig niet meer kan worden verplaatst. Herstel De kabelboom verleggen en robuuster mantelen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.841 |
Omschrijving De gasgenerator van de airbag kan bij activering door een aanrijding mogelijk ongecontroleerd tot ontploffing komen. Mogelijk gevolg De airbag kan mogelijk niet volledig ontvouwen of de metalen huls van de gasgenerator kan openscheuren en de delen kunnen in het interieur terechtkomen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De bestuurdersairbag wordt vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 358.073 |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 4909 mm |
Voertuig breedte | 1989 mm |
Voertuig hoogte | 1702 mm |
Wielbasis | 2933 mm |
Spoorbreedte voor | 1640 mm |
Spoorbreedte achter | 1640 mm |
Massa rijklaar | 2260 kg |
Massa ledig voertuig | 2160 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | 100 kg |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 2700 kg |
Maximale kogeldruk | 140 kg |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | onafh., dubb.dr. |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | luchtvering |
Remmen voor | gev. schijven, 385 mm |
Remmen achter | gev. schijven, 345 mm |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 13-05-2015 |
Eerste afgifte in Nederland | 13-05-2015 |
Laatste tenaamstelling | 04-08-2023 |
Bandenmaten
Voorbanden | 255/50R19 |
255
50
R19
|
Achterbanden | 285/45R19 |
285
45
R19
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (285) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (45) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R19) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 19" (inch). |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties