Zoek op kenteken:

vandaag 266 meldingen
laatste update: 22-12-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze BMW met kenteken: 4-XZF-50 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide BMW rapport van 4-XZF-50.

Schademelding maken voor 4-XZF-50? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 4-XZF-50 zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 4-XZF-50. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 4-XZF-50 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze BMW.

Wij hebben 72.940 BMW meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

BMW X6 M50D

Toegevoegd op: 30 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken 4-XZF-50
Merk BMW
Model X6 M50D
Kleur Wit
Bouwjaar 28-11-2014
Nieuwprijs € 143.541
Brandstof Diesel
Vermogen 280 kW / 381 PK
0-100km/h 5,2 seconden
Topsnelheid 250 km/h
Transmissie 8 v., sequentiële automaat
Importauto Nee
APK tot 30-11-2023

Motor en milieu

Vermogen 280 kW / 381 PK bij 4400 rpm
Koppel 740 Nm bij 2000 rpm
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2993cc
Verbruik stad 7.2 l/100km
Verbruik snelweg 6.3 l/100km
CO2-uitstoot 174 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 30-11-2022 om 15:48
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 30-11-2021 om 13:07
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK goedgekeurd op: 10-11-2020 om 15:49
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 11-11-2019 om 15:35
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 26-11-2018 om 12:02
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
APK goedgekeurd op: 01-11-2017 om 12:14
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Internet geschiedenis

Vermelding 12
Website Marktplaats.nl
Datum 30-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 11
Website Marktnet.nl
Datum 06-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl
Vermelding 10
Website Marktplaats.nl
Datum 13-03-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 9
Website Marktnet.nl
Datum 08-03-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl
Vermelding 8
Website Marktplaats.nl
Datum 10-05-2022
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 15 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 7
Website Marktplaats.nl
Datum 11-04-2022
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 15 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 6
Website Marktplaats.nl
Datum 09-03-2022
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 15 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 5
Website Marktplaats.nl
Datum 05-01-2022
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 15 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 4
Website Marktplaats.nl
Datum 06-12-2021
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 15 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 3
Website Marktnet.nl
Datum 03-12-2021
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl
Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 28-11-2019
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 18 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 24-10-2019
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 4-XZF-50 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 683
Terugroepactie 1
Omschrijving
De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 683
Terugroepactie 1
Omschrijving
Een kabelboom welke tegen de automatische transmissie is bevestigd kan door een verkeerde ligging beschadigen en mogelijk kortsluiting veroorzaken. Hierdoor zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal).

Mogelijk gevolg
Door de kortsluiting zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Vervolgens bij het opnieuw opstarten zal de transmissie in de P(parking) stand blijven staan waardoor het voertuig niet meer kan worden verplaatst.

Herstel
De kabelboom verleggen en robuuster mantelen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.841
Terugroepactie 1
Omschrijving
Een kabelboom welke tegen de automatische transmissie is bevestigd kan door een verkeerde ligging beschadigen en mogelijk kortsluiting veroorzaken. Hierdoor zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal).

Mogelijk gevolg
Door de kortsluiting zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Vervolgens bij het opnieuw opstarten zal de transmissie in de P(parking) stand blijven staan waardoor het voertuig niet meer kan worden verplaatst.

Herstel
De kabelboom verleggen en robuuster mantelen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.841
Terugroepactie 1
Omschrijving
De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 683
Terugroepactie 1
Omschrijving
De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 683
Terugroepactie 1
Omschrijving
Een kabelboom welke tegen de automatische transmissie is bevestigd kan door een verkeerde ligging beschadigen en mogelijk kortsluiting veroorzaken. Hierdoor zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal).

Mogelijk gevolg
Door de kortsluiting zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Vervolgens bij het opnieuw opstarten zal de transmissie in de P(parking) stand blijven staan waardoor het voertuig niet meer kan worden verplaatst.

Herstel
De kabelboom verleggen en robuuster mantelen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.841
Terugroepactie 1
Omschrijving
De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 683
Terugroepactie 1
Omschrijving
Een kabelboom welke tegen de automatische transmissie is bevestigd kan door een verkeerde ligging beschadigen en mogelijk kortsluiting veroorzaken. Hierdoor zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal).

Mogelijk gevolg
Door de kortsluiting zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Vervolgens bij het opnieuw opstarten zal de transmissie in de P(parking) stand blijven staan waardoor het voertuig niet meer kan worden verplaatst.

Herstel
De kabelboom verleggen en robuuster mantelen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.841
Terugroepactie 1
Omschrijving
De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 683
Terugroepactie 1
Omschrijving
Een kabelboom welke tegen de automatische transmissie is bevestigd kan door een verkeerde ligging beschadigen en mogelijk kortsluiting veroorzaken. Hierdoor zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal).

Mogelijk gevolg
Door de kortsluiting zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Vervolgens bij het opnieuw opstarten zal de transmissie in de P(parking) stand blijven staan waardoor het voertuig niet meer kan worden verplaatst.

Herstel
De kabelboom verleggen en robuuster mantelen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.841
Terugroepactie 1
Omschrijving
De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 683
Terugroepactie 1
Omschrijving
Een kabelboom welke tegen de automatische transmissie is bevestigd kan door een verkeerde ligging beschadigen en mogelijk kortsluiting veroorzaken. Hierdoor zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal).

Mogelijk gevolg
Door de kortsluiting zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Vervolgens bij het opnieuw opstarten zal de transmissie in de P(parking) stand blijven staan waardoor het voertuig niet meer kan worden verplaatst.

Herstel
De kabelboom verleggen en robuuster mantelen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.841
Terugroepactie 1
Omschrijving
De Isofix steunen van de achterbank zijn mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kunnen deze bij een

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 683
Terugroepactie 1
Omschrijving
Een kabelboom welke tegen de automatische transmissie is bevestigd kan door een verkeerde ligging beschadigen en mogelijk kortsluiting veroorzaken. Hierdoor zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal).

Mogelijk gevolg
Door de kortsluiting zal de automatische transmissie onder het rijden terugschakelen naar N (neutraal). Vervolgens bij het opnieuw opstarten zal de transmissie in de P(parking) stand blijven staan waardoor het voertuig niet meer kan worden verplaatst.

Herstel
De kabelboom verleggen en robuuster mantelen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.841
Terugroepactie 1
Omschrijving
De gasgenerator van de airbag kan bij activering door een aanrijding mogelijk ongecontroleerd tot ontploffing komen.

Mogelijk gevolg
De airbag kan mogelijk niet volledig ontvouwen of de metalen huls van de gasgenerator kan openscheuren en de delen kunnen in het interieur terechtkomen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De bestuurdersairbag wordt vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 358.073

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4909 mm
Voertuig breedte 1989 mm
Voertuig hoogte 1702 mm
Wielbasis 2933 mm
Spoorbreedte voor 1640 mm
Spoorbreedte achter 1640 mm
Massa rijklaar 2260 kg
Massa ledig voertuig 2160 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 100 kg
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 2700 kg
Maximale kogeldruk 140 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., dubb.dr.
Wielophanging achter multilink
Vering voor schroefveren
Vering achter luchtvering
Remmen voor gev. schijven, 385 mm
Remmen achter gev. schijven, 345 mm

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 28-11-2014
Eerste afgifte in Nederland 28-11-2014
Laatste tenaamstelling 30-09-2023

Bandenmaten

Voorbanden 255/50R19
255
50
R19
Achterbanden 285/45R19
285
45
R19
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 255/50R19
Achterband 285/45R19

Het eerste getal (285) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (45) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R19) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 19" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
4-XZF-50
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport