Zoek op kenteken:

vandaag 66 meldingen
laatste update: 20-05-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze VOLVO met kenteken: SH-893-J de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide VOLVO rapport van SH-893-J.

Schademelding maken voor SH-893-J? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor SH-893-J zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met SH-893-J. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor SH-893-J zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze VOLVO.

Wij hebben 22.925 VOLVO meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

VOLVO V40

Toegevoegd op: 14 november 2023

Algemene informatie

Kenteken SH-893-J
Merk VOLVO
Model V40
Kleur Wit
Bouwjaar 24-06-2016
Nieuwprijs € 40.206
Brandstof Diesel
Vermogen 88 kW / 120 PK
0-100km/h 10,6 seconden
Topsnelheid 190 km/h
Transmissie 6 v., sequentiële automaat
Importauto Ja
APK tot 18-02-2024

Motor en milieu

Vermogen 88 kW / 120 PK bij 3750 rpm
Koppel 280 Nm bij 1500 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1969cc
Verbruik stad 4.4 l/100km
Verbruik snelweg 3.5 l/100km
CO2-uitstoot 101 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd na reparatie op: 06-02-2023 om 12:10
Aandachtspunt 1 Schokdemper werkt niet (goed)
Aandachtspunt 2 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK afgekeurd op: 01-02-2023 om 11:50
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel
Aandachtspunt 2 Band vertoont uitstulping(en)
Aandachtspunt 3 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
APK goedgekeurd na reparatie op: 25-01-2022 om 12:37
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde
Aandachtspunt 2 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
APK goedgekeurd op: 18-02-2021 om 09:42
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 18-05-2020 om 16:03
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 03-06-2019 om 12:41
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde

Internet geschiedenis

Vermelding 6
Website Marktplaats.nl
Datum 14-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 5
Website Marktplaats.nl
Datum 14-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 4
Website Marktnet.nl
Datum 01-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl
Vermelding 3
Website Marktplaats.nl
Datum 16-09-2018
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 16-08-2018
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 14-04-2018
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken SH-893-J Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 1
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 1
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 1
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 1
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 1
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 1
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 1
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van VOLVO V40 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 878
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4370 mm
Voertuig breedte 1802 mm
Voertuig hoogte 1470 mm
Wielbasis 2646 mm
Spoorbreedte voor 1552 mm
Spoorbreedte achter 1552 mm
Massa rijklaar 1453 kg
Massa ledig voertuig 1353 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 100 kg
Aanhanger ongeremd 700 kg
Aanhanger geremd 1500 kg
Maximale kogeldruk 75 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter multilink
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven, 278 mm
Remmen achter schijven, 280 mm

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 24-06-2016
Eerste afgifte in Nederland 15-09-2018
Laatste tenaamstelling 20-10-2023

Bandenmaten

Voorbanden 205/60R16
205
60
R16
Achterbanden 205/60R16
205
60
R16
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 205/60R16
Achterband 205/60R16

Het eerste getal (205) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (60) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R16) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 16" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
SH-893-J
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport