Zoek op kenteken:

vandaag 149 meldingen
laatste update: 08-05-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: 56-VFS-1 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van 56-VFS-1.

Schademelding maken voor 56-VFS-1? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 56-VFS-1 zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 56-VFS-1. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 56-VFS-1 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.

Wij hebben 34.269 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MERCEDES-BENZ 639 VITO 120 CDI

Toegevoegd op: 26 april 2024

Melding

Verhoogde kans op schade

Algemene informatie

Kenteken 56-VFS-1
Merk MERCEDES-BENZ
Model 639 VITO 120 CDI
Kleur N.v.t.
Bouwjaar 12-04-2007
Nieuwprijs € 54.823
Brandstof Diesel
Vermogen 150 kW / 204 PK
Importauto Nee
APK tot 15-10-2024

Motor en milieu

Vermogen 150 kW / 204 PK
Koppel Nm
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2987cc
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 04-10-2023 om 16:51
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK goedgekeurd na reparatie op: 07-10-2022 om 16:50
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel
Aandachtspunt 2 Deur niet op normale wijze te openen
APK goedgekeurd na reparatie op: 15-10-2021 om 15:59
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel
Aandachtspunt 3 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK goedgekeurd na reparatie op: 20-09-2019 om 13:57
Aandachtspunt 1 Remschijf vertoont slijtage met kans op breuk
Aandachtspunt 2 Dim-, grootlicht niet van gelijke grootte/sterkte/kleur
APK goedgekeurd na reparatie op: 26-09-2018 om 14:45
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
APK goedgekeurd na reparatie op: 26-09-2017 om 10:30
Aandachtspunt 1 Mistlicht werkt niet (goed)
APK goedgekeurd op: 03-10-2016 om 14:53
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Aandachtspunt 2 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 56-VFS-1 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij bepaalde klimaatomstandigheden kan na verloop van tijd een chemische verandering ontstaan in het drijfgas van de gasgenerator van bepaalde Takata-airbags.

Mogelijk gevolg
Bij een ongeval waarbij de airbag wordt geactiveerd, kan deze verandering ertoe kunnen leiden dat de gasgenerator scheurt als gevolg van een verhoogde interne druk. In dat geval zou de airbag geen beschermende werking hebben en zouden de inzittenden verwondingen kunnen oplopen doordat de delen van de gasgenerator loskomen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de bestuurdersairbag vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.275

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte -
Voertuig breedte 191 mm
Voertuig hoogte -
Wielbasis 3 mm
Spoorbreedte voor 163 mm
Spoorbreedte achter 163 mm
Massa rijklaar 1885 kg
Massa ledig voertuig 1785 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 2000 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 12-04-2007
Eerste afgifte in Nederland 12-04-2007
Laatste tenaamstelling 31-10-2023
56-VFS-1
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport