Zoek op kenteken:

vandaag 38 meldingen
laatste update: 07-05-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze HUMMER met kenteken: 38-TB-DV de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide HUMMER rapport van 38-TB-DV.

Schademelding maken voor 38-TB-DV? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 38-TB-DV zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 38-TB-DV. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 38-TB-DV zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze HUMMER.

HUMMER H3

Toegevoegd op: 7 februari 2024

Algemene informatie

Kenteken 38-TB-DV
Merk HUMMER
Model HUMMER H3
Kleur Beige
Bouwjaar 30-06-2006
Nieuwprijs € 0
Brandstof Benzine
Vermogen 164 kW / 223 PK
Transmissie 5 v., handgeschakeld
Importauto Nee
APK tot 30-03-2024

Motor en milieu

Vermogen 164 kW / 223 PK bij 5600 rpm
Koppel 305 Nm bij 2800 rpm
Aantal cilinders 5
Cilinderinhoud 3441cc
Verbruik stad 19.8 l/100km
Verbruik snelweg 12.9 l/100km
CO2-uitstoot g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 03-03-2023 om 14:35
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 23-03-2022 om 13:57
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
APK goedgekeurd na reparatie op: 11-03-2021 om 10:41
Aandachtspunt 1 Dimlicht onjuist afgesteld
Aandachtspunt 2 Stadslicht werkt niet (goed)
Aandachtspunt 3 Waarschuwingsinrichting controlesysteem bandenspanning geeft
APK goedgekeurd na reparatie op: 05-03-2020 om 09:34
Aandachtspunt 1 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
APK goedgekeurd na reparatie op: 27-03-2019 om 09:37
Aandachtspunt 1 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar
APK goedgekeurd op: 14-03-2018 om 09:01
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 30-03-2017 om 14:59
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 01-09-2016 om 09:29
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 07-02-2024
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 38-TB-DV Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een afwijking in de stekker kan de stekkermodule voor het regelen van de snelheid van de aanjag

Mogelijk gevolg
In een dergelijke situatie kan de geproduceerde hitte de kunststof rondom de stekkermodule doen smel

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 198.879

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4742 mm
Voertuig breedte 1896 mm
Voertuig hoogte 1893 mm
Wielbasis 2842 mm
Spoorbreedte voor 1561 mm
Spoorbreedte achter 1561 mm
Massa rijklaar 2130 kg
Massa ledig voertuig 2030 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 2040 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter onafhankelijk
Vering voor schroefveren
Vering achter bladveren
Remmen voor gev. schijven, 315 mm
Remmen achter gev. schijven, 312 mm

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 30-06-2006
Eerste afgifte in Nederland 30-06-2006
Laatste tenaamstelling 04-03-2023

Bandenmaten

Voorbanden 265/75R16
265
75
R16
Achterbanden 265/75R16
265
75
R16
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 265/75R16
Achterband 265/75R16

Het eerste getal (265) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (75) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R16) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 16" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
38-TB-DV
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport