Zoek op kenteken:

vandaag 96 meldingen
laatste update: 20-05-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze BMW met kenteken: GT-570-V de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide BMW rapport van GT-570-V.

Schademelding maken voor GT-570-V? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor GT-570-V zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met GT-570-V. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor GT-570-V zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze BMW.

Wij hebben 35.057 BMW meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

BMW 220I ACTIVE TOURER

Toegevoegd op: 13 november 2023

Algemene informatie

Kenteken GT-570-V
Merk BMW
Model 220I ACTIVE TOURER
Kleur Blauw
Bouwjaar 25-08-2015
Nieuwprijs € 47.332
Brandstof Benzine
Vermogen 141 kW / 192 PK
0-100km/h 7,4 seconden
Topsnelheid 228 km/h
Transmissie 8 v., sequentiële automaat
Importauto Nee
APK tot 08-11-2023

Motor en milieu

Vermogen 141 kW / 192 PK bij 5000 rpm
Koppel 280 Nm bij 1250 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998cc
Verbruik stad 7 l/100km
Verbruik snelweg 4.8 l/100km
CO2-uitstoot 130 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 08-11-2022 om 14:29
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 25-01-2021 om 11:45
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 23-08-2019 om 11:52
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 4
Website Marktplaats.nl
Datum 13-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 3
Website Marktnet.nl
Datum 04-09-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl
Vermelding 2
Website Marktnet.nl
Datum 19-10-2022
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 03-10-2022
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 18 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken GT-570-V Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De gasgenerator van de bestuurdersairbag kan bij activering door een aanrijding mogelijk ongecontroleerd tot ontploffing komen als gevolg van veroudering.

Mogelijk gevolg
Na activering door een aanrijding kunnen er metalen delen in het interieur terechtkomen en letsel veroorzaken aan de inzittenden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De airbag zal worden vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 367.729

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4342 mm
Voertuig breedte 1800 mm
Voertuig hoogte 1555 mm
Wielbasis 2670 mm
Spoorbreedte voor 1561 mm
Spoorbreedte achter 1561 mm
Massa rijklaar 1505 kg
Massa ledig voertuig 1405 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 75 kg
Aanhanger ongeremd 730 kg
Aanhanger geremd 1500 kg
Maximale kogeldruk 75 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter multilink
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven
Remmen achter schijven

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 25-08-2015
Eerste afgifte in Nederland 25-08-2015
Laatste tenaamstelling 04-09-2023

Bandenmaten

Voorbanden 205/60R16
205
60
R16
Achterbanden 205/60R16
205
60
R16
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 205/60R16
Achterband 205/60R16

Het eerste getal (205) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (60) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R16) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 16" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
GT-570-V
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport